Používáme soubory cookie

Výsledek obrázku pro facebook logo
 
 
Zákaznická podpora
+420 734 127 618
  pondělí - pátek
( 10:00 - 17:00 hod )
 
email:
 
PARTNERSKÉ WEBY:
 
 

Jak nakupovat
JAK SI VYTVOŘIT OBJEDNÁVKU OPRAVY

V kategorii "OBJEDNÁNÍ OPRAVY" zvolte položku "SERVIS/OPRAVA"

  • 2

V košíku vyplňte Vaše kontaktní informace (jméno a příjmení, fakturační adresa, adresa kde máme zásilku zpět zaslat případně pobočka Zásilkovny, telefonní číslo, email atp.)

Do poznámky u dokončování objednávky popište označení zařízení a přibližný popis závady

  • 3

Při zvolení přepravy Zásilkovnou, vyčkejte až vám do emailu příjde štítek s čárovým kódem který nalepíte na balíček se zařízením, které je určeno k opravě a zanesete jej na jakoukoliv pobočku Zásilkovny

Při volbě alternativního dopravce stačí zaslat na:

Ing.Pavel Šafl - Nadines.cz

Studentská 598

Bohumín - PSČ 735 81

  • 4

Jakmile zařízení doputuje k nám tak vše zapíšeme do evidenčního systému a předáme našemu servisnímu technikovi

  • 5

Po provedené opravě Vám vytvoříme servisní list kde se dozvíte vše co se týče opravy,náhradních dílu testování a podobně a také vám vytvoříme fakturu.

  • 6

Po potřebné administrativě Vaše opravené zařízení zabalíme a předáme dopravci, který opravené zařízení dopraví k vám domů či na zvolenou pobočku Zásilkovny

 

Kdyby jste si nevěděli rady, stačí se nám ozvat emailem nebo nám třeba zavolat